sobota, 3 sierpnia 2013

Najciekawsze trendy w modzie



Już nie mogę się doczekać jak zareagujecie na pierwszą stylizację, ale najpierw postanowiłam 
napisać o obowiązujących trendach w modzie. 
Co możecie jeszcze wykorzystać na trwających wysprzedażach. 
Bo to już chyba ostatni dzwonek. Także śpieszcie się!;)

Mój ulubiony duet trendów tego lata to black & white. 


I tutaj pełna dowolność wzorów poprzez piękna zebrę, paski do rombów itp. 

To właśnie moje ulubione spodnie, a w nich świetnie prezentująca się jak zawsze Anja Rubik.


Znowu Anja Rubik w odważnej stylizacji, ale za to jakiej orginalnej 
i finalistka Top Model w pięknej również czarno-białej sukni marki MMC.
  
Jeśli duet black & white to nie może zabraknąć pasków;) 
Gwiazdy też je pokochały...

Tą stylizację można nazwać klasyczną sukienką, dziewczęco i z klasą...

a tutaj możemy zobaczyć jak zgrabnie można połączyć trendy w modzie ze sportowym obuwiem.

To dość odważne połączenie, ale ciekawe, poza tym kto jak kto, ale "królowa wampirów" 
chyba może sobie na to pozwolić;) niejedna z Was również!;)

Nasza gwiazda estrady Ania Wyszkoni w stylizacji black & white na Top Trendach.
Pamiętajcie spodnie z pasem z boku jak najbardziej Was wyszczuplają!!

Aktorka Tamara Arciuch w według mnie w bardzo sexy kombinezonie.
Kolejny ciekawy wzór, który jest teraz jak najbardziej na topie.

Teraz pokażę Wam coś eleganckiego i klasycznego.

Beyonce w przepięknym kombinezonie black & white.
 Na koniec nie mogłam zdecydować się w jakiej kolejności pokazać ostatnie zdjęcia,
ponieważ są to moje ulubione stylizacje.

Jedna z moich ulubionych ikon mody - Victoria Beckham.
Klasycznie, ale z jaką elegancją i wyczuciem stylu.

Jak już wiecie jestem fanką La Manii;)
Ale oczywiście ta stylizacja zalazła się tu nie dlatego, że uwielbiam La Manię, 
ale po prostu wzbudziła moją ciekawość i zainteresowanie. 
A Wy co o niej sądzicie?

I na koniec Joanna Krupa w sukience Bohoboco.
Czyż nie pięknie?;) Ja ją uwielbiam;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz