sobota, 31 sierpnia 2013

Suknie Ślubne Projektantów II

W tym poście postanowiłam Wam przedstawić propozycje
dla Panien Młodych projektu Gosi Baczyńskiej.




Suknie, które naprawdę wydobywają z kobiety to co najlepsze...
Piękno, delikatność, elegancję!


Główną cechą tej kolekcji jest styl retro połączony ze współczesnością.
Fascynacja latami 20 i 30.




Muszę przyznać, że z tej kolekcji podoba mi się zdecydowanie więcej sukni 
niż z tych prezentowanych przez Macieja Zienia,
chociaż nie jestem wielbicielką retro.


Piękny welon, ale uważajcie Panny Młode, nie pasuje on do każdego rodzaju sukni ślubnych.
Nic na siłę! Nie łączcie elementów, które nie pasują do danej kreacji,
ale za wszelką cenę chcecie je mieć.
Zaufajcie profesjonalistom - projektantom oni na pewno dobrze doradzą,
a efekt będzie zdecydowanie lepszy!



A to bardzo praktyczna suknia, ponieważ w jednej chwili można odpiąć część spódnicy 
i zmienić ją w sukienkę mini ;)
Piękna koronkowa suknia dodatkowo wyszywana jest przydymionymi kamieniami.


To jedne z moich ulubionych projektów Gosi! Przepiękne!!



Piękne koronki i aplikacje to niewątpliwie największy atut tej kolekcji Gosi.
Efekt ten potęguje koronka, która bezpośrednio leży na tle skóry.


Nie mogłam się zdecydować na jedną suknię, która podoba mi się najbardziej.
Ale zdecydowanie wszystkie kreacje koronkowe zdobyły moje serce.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz