środa, 30 października 2013

Trendy jesień-zima 2013!


Trochę spóźniony, bo zawsze inne newsy były ważniejsze, ale wreszcie jest - post o trendach!
W tym poście przedstawię Wam najbardziej charakterystyczne trendy na jesień-zimę 2013/2014 !
A więc zaczynamy! ;)


1. NOCNY BŁĘKIT
Jak widać spotkamy go w różnych części garderoby.



Piękny żywy kolor!!

 

Pierwsze miejsce to musi być oczywiście mój ulubiony trend czyli KOBALT!!


2. KULTOWA KRATA


Ale tym razem nie tylko na okryciach wierzchnich!

i nie tylko czerwona ;)



3. FASON - PŁASZCZ OVERSIZE


I mamy połączenie już dwóch trendów! 2w1 ;)


Ciekawa jestem co o nich sądzicie...
bo one nie są kompletnie w moim stylu!


Paleta barw! Jak to się mówi: "Do wyboru do koloru" ;)


 

4. CEKINY
Towarzyszą nam już od kilku sezonów i wcale nie zamierzają odchodzić do lamusa!



5. CZERŃ I BIEL
Podobnie jak latem, łączymy czerń z bielą.


Klasa, elegancja i minimalizm!!





6. PANTERKOWE CĘTKI
I INNE MOTYWY ZWIERZĘCE


Jednak najbardziej lubię wzory w zebrę i panterkę! ;)




 7. FUTRO
Oczywiście sztuczne futra!!

 
 Jednokolorowe, wielokolorowe, futrzane płaszcze, kamizelki, dodatki.
Co kto lubi ;)




8. CIĘŻKA BIŻUTERIA

5 komentarzy:

  1. kobalt i krata na dobre zagościły w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się twój blog! :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo! ;)
    Dajecie mi dodatkową motywację!!

    OdpowiedzUsuń
  5. great post! it´s so inspiring! love the checked coats so much!

    OdpowiedzUsuń