czwartek, 18 lipca 2013

Pasjaaa…




Dziś postanowiłam rozpocząć temat związany z modą. Długo się zastanawiałam o czym powinnam napisać 
w pierwszym poście, ale jednak wygrała La Mania. Pewnie dla wtajemniczonych nie muszę długo opisywać
o kogo i o co chodzi, ale parę słów wstępu się należy;)


La Mania to dom mody, który stworzyła Joanna Przetakiewicz - businesswoman posiadająca
swój własny styl. Za kształt kolekcji odpowiada Magdalena Butryn.

Po pierwsze dlaczego akurat La Mania – oglądam różne pokazy mody i obserwuje różnych projektantów, ale kiedy zobaczyłam pierwszy pokaz La Manii pomyślałam, że jeśli kiedykolwiek w życiu miałabym szanse
zaprojektować jakąkolwiek linie ubrań to byłoby to właśnie coś w tym stylu. 

Uwielbiam te geometryczne kształty i prostotę, ale najważniejsza - kobiecość tych kreacji,
idealnie do mnie przemawia.;)

Myślę, że każda kobieta w tych kreacjach poczułaby się po prostu wyjątkowo i jeszcze raz to podkreślę niezwykle kobieco,
a o to właśnie chodzi. Każda kreacja podkreśla w kobiecie jej naturalny wdzięk 
i piękno, a nie jest w żaden sposób nachalna i przerysowana.
Zgadzacie się ze mną?

A oto moje ulubione cudo;) mmmmm rozmarzyłam się...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz