wtorek, 16 lipca 2013

Witajcie!!



Pierwsze słowa jakie chyba powinnam napisać to "NARESZCIE SIĘ UDAŁO!", założyć bloga rzecz jasna. Zawsze coś przeszkadzało, a to nie było czasu, a to znalazło się coś ważniejszego do zrobienia, ale z drugiej strony myślę, że dobrze się stało, że swojego bloga zakładam właśnie w tym momencie swojego życia. Czuje, że to dobry czas...
Jakiś czas temu skończyłam studia i rozpoczęłam zupełnie nowy etap swojego życia. 
Osoby, które sąw podobnej sytuacji doskonale wiedzą, co mam na myśli... Kończy się taka "monotonia", stabilizacja, trzeba postanowić co dalej, wybrać swoje miejsce na ziemi i postanowić co chce się naprawdę w tym życiu robić, a to wcale nie jest takie proste...

Od paru lat też zauważyłam, jak bardzo ważna stała się dla mnie kobiecość i to właśnie będę starła się Wam m.in. przekazać, stąd też właśnie wzięła się nazwa mojego bloga. Chciałabym żeby każda z Was dobrze poczuła się we własnej skórze i co najważniejsze Pamiętać! że zawsze robimy to tylko i wyłącznie 
dla samych siebie! Przede wszystkim zwiększy to Twoją pewność siebie, a każdy przechodzień na ulicy zauważy jak promienieje z Ciebie szczęście.

Jak widać po moim menu będę poruszać na moim blogu różne tematy może to dlatego, 
że jestem zodiakalnym Bliźniakiem, a one podobno mają różnorodne zainteresowania;)

Poza modą, która niewątpliwie stała się moją ogromną pasją, będę z Wami dzielić się różnymi poradami związanymi z moim zawodem, czyli z budową Twojego wymarzonego domu.

Od dziecka kocham sport, wiele lat uprawiałam piłkę ręczną i szczerze mogę Wam wyznać, że jeśli tyle lat uprawiasz sport nazwijmy to bardziej wyczynowo, to po prostu się od niego uzależniasz i ja właśnie 
mogę się do tego przyznać z ręką na sercu;)
Studia zaszczepiły we mnie dodatkowo dwie pasje: fotografię i grafikę. Uwielbiam robić zdjęcia 
i być fotografowana do tego stopnia, że mogłabym to robić godzinami, tylko moim modelom 
często brakuje cierpliwości;)  



Do zobaczenia wkrótce!! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz